ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Ahad, Julai 26, 2009

Kenduri

Tadi kami sekeluarga pergi kenduri rumah adik abah@acik kat cheras.Kenduri ni sempena cucu pertama acik anak along yang baru dilahirkan sebulan yang lalu bernama mohd naim...buat cukur jambul dan akikah sekali...seperti yang sudah kuagak atih mesti datang umah acik..walaupun atih duk jauh tapi if ade kenduri or event umah acik mesti datangnya..dah lama tk jupe atih...seronok plak rasanya..ramai orang kata rupa aku ade cam rupa atih...kalau jupe atih bese lah..gamatnya..heheh...atih ngan acik memang pandai masak..lauk rini memang sedap...lagi2 ade faveret aku..ayam sambal..masyuk la...anak aku si faqaiih bertambah la makan nasi serai atih tu..punya lah sedap...siap bawa balik bekal lagi..heheh..dan yang paling best sekali aku dapat resepi kek kukus dari atih...atih memang pandai buat kuih...merasa aku besday kek yang atih buat untuk pak cik...anak2 aku pun suka makan..so wanna try this cake before ramadhan so this syawal boleh lah what cup cake kukus versi aku lak..heheh..aising dah tahu buat..so tenyeh je la...heheheh...tak sabo ni nk try...tapi tak semua ada tadi...anak2 acik pun tak semua ada...angah kat langkawi ikut hubby dia..baya ke pahang...emmm dah lama tak jupe ucu,paklang,pak usu atan n pak ndak dan yang lain2...masing sibuk agaknya...hopefully raya ni dapat le jupe pakcik2 n makcik2 kesayangan ku..lagi satu kalau jupe ngan pakcik makcik n wan aku belah abah dialek mesti bertukar secara automatik...den kono la ikut caro pakcik makcik den borcakap...time ni jola pun hah nak guno bahaso ni..ari lain tak dapek do...hehehh..emm esok ada meting kelab...emm tapi tk semua dapat datang..ada yang kerja,ada hal...aku faham..so mana yang ado je lah esok ye...janji aktiviti kelab berjalan dengan lancar.dan aku hargai kepada sahabat2 aku yang tetap meberikan komitmen...sukses gitu...luv uols...

Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA