ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Isnin, Julai 27, 2009

Akhirnya....

Kadang2 dalam hidup memang sukar untuk kita dalam membuat keputusan..lagi2 bila berkait dengan hati,perasaan,hubungan sesama manusia..walaupun berat dan pahit dalam meneruskan keputusan itu tapi demi kebaikan semua pihak kita harus ikut juga keputusan tu....dan kadang2 kita nampak seperti manusia yang kalah walaupun pada hakikatnya kita tidak kalah...dan kadang2 ianya memerlukan pengorbanan yang besar dalam hidup kita dan adakalanya kita mengorbankan hati dan perasaan sendiri...biar pahit harus ditelan...aku memutuskan untuk tidak ada kaitan lagi dengan mereka..biarlah mereka dan aku dengan hidup aku...mungkin itu lebih baik..dan kadang2 aku terfikir untuk mendiamkan diri seperti 6 tahun lalu..aku tak tahu masalah orang dan orang tak tahu masalah aku...kecewa,sakit hati terluka semuanya aku rasa..biar masa yang dapat mengubati segalanya..apapun aku harap selepas ketiadaan aku kehidupan mereka lebih baik dan bahagia..aku????,,,...biarlah masa yang menentukan..aku sendiri sedang membina kehidupan aku semula...kadang2 okay dan kadang2 tak berapa nk ok...whatever life must go on....and always pray to Allah give me the strenght and spirit to my journey of life...
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA