ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Isnin, Julai 27, 2009

Meeting

Petang tadi aku ada meeting ngan AJK kelab kat Taman Warisan Putrajya..pelik aku ramai orang kat sini..mana lak aku nk parking ni...emm ada pesta makan buah2an rupa2 nya...patut la ramai lain macam je..terpaksa la aku parkinG di hujung tanjung tuh...menapak aku..sabo jela..ayu wati dah sampi dan ipin n epen juga dah sampai..heheh sori beb lambat sikit...epen bawa bodyguard kali ni..heheh...awek beb..doa2 kejinjang pelamin ye epen...kali ni tak semu yang hadir...cuma enam orang je yang datang...takpe la ok latuh..nk buat camne masing2 ada tanggungjawab masing..aku faham dan terima..dah ada yang datang ni pun cukup bagus..cuma perbincangan agak terhad la kan sebab tak semua bahagian ada...tadi cipta logo..logo yang irwan reka tuh kami touch up sikit...bagi nampak cantik...yang best motto tu la...'BERSATU SELAMANYA'..bak kata epen jika kita guna motto ni seolah kita dapat ingat balik kenangan dimasa silam dan kenangan ni akan kekal selamanya..dan disebalik tersiratnya persahabatan yang terjalin akan kekal bersama selamanya...wah..ko memang la epen penuh ngan makna...heheh...so kami putuskan guna bersama selamanya sebagai motto...alahai lupa lak nak ambil kat watie...emm tapi aku ingat rasanya...dan projek terdekat ni majlis berbuka puasa..harap menjadi...dan menjadi lebih baik dari reunion lepas..aku harap dapat solat terawih bersama..lagi best...habis meeting dalam kul 6.30ptg..sblm balik aku jenguk2 gak pesta tapi banyak buah yang dah habis...aku beli manggis je..aku beli tapi pengerusi bayarkan..heheh..die belanja la tuh tima kasih ye pengerusi...so semua berjalan dengan lancar terima kasih kengkawanku yang sentiasa support dan berikan komitmen untuk kelab kita..syukran jazilan...
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA