ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Isnin, Julai 20, 2009

Persiapan.....

Semalam Ahad my sis Ayu dan aku mengecat rumah..sebenarnya luar dari perancangan..kononnya tahun ni tknak le buat ape2...tapi bese la mak aku ni bila dh nak dekat je ghaye hah ade je perancangan terbarunya...hehehhe..dan bila dinding di rumah kami tu dah dijadikan papan hitam oleh cucu-cucu kesayangan En Ariffin dan Puan Mariam maka sesuatu perlu dilakukan..huhuhu..habis di lukis dengan bermacam2 kaedah sampaikan aku pun dh tk sanggup nk tengok...mungkin anak2 buah aku termasuklah anak2 aku sendiri ni kategori kreatif..huhuhu...disebabkan mata kami dan hati kami sakit tengok lukisan yang tak berapa nk lawa tuh so we all decide to make over our house...cewah cam dekor bersama eric plak aku rasa...tapi aku puas hati ngan warna kali ni because my feveret kaler...purple..heheh..my taste tu yg semangat nk cat tuh...letih juga le..tapi bila tengok hasilnya hilang keletihan dan penat lelah mengecat..dulu mak akan join sekali but for this time mak tidak dibenarkan masuk campur.ehehheh...bukan apa mak aku tak berapa sihat..so biarlah kami je yg buat....tapi warna ni mempengaruhi juga ek...kebetulan plak semua anak2 buah aku ade semalam..dan along cakap ni warna sekolah tadika mana ni...sabo je aku...punyalah ceria n cantiknya..tapi memang anak2 buah aku n anak2 aku seronok dan gembira semalam...macam parti plak...adess...camtu la gayenya bila semua dah berkumpul..ayat paling best sekali.."wahhhh cantiknyaaaaa"...hah memang cantik dan aku warning semuanya..lepas ni sape conteng dinding aku lekatkan korang kat dinding...jadi perhiasan la korang....emm tak tau le aku berapa lama leh cantik dan indahnya rumah ku itu nanti...tkpe sape buat lukisan tanpa kebenaran, mak lang potong duit ghaye koranng....huhuhuhu....
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA