ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Rabu, Ogos 19, 2009

Kerja Tertangguh vs Kerja Yang Mesti Disiapkan

Hari ni aku tk bawa kereta..abah nk hidupkan roadtax kereta arini..lambat pulak abah ni..boring lak aku menunggu..sesambil tu aku layan nasyid yg sememangnya aku suka sejak dulu hingga kini dari Hijjaz Damai Nan Indah,,i love it.....tadi ada meting kelab international house..aku kire fresh la coz br tahun ni join but i think it quiet intersting..new president bersemangat n hopefully segala perancangan terlaksana n as a member i'm always support dan sentiasa menghulurkan bantuan.....emmm kerjaku tertangguh lagi..tu la disamping tugas2 hakiki yang perlu dibereskan tanggugjawab dan amanah yang dipikul iaitu membuat akaun ni but i still have the another responsiobility to fulfill....sib baik akaun aku tggl sikit lagi jer nak setel....teringat fail meja aku diterima atau ditolak..lepas satu satu aku nk fikir nak susun jadual..mana yang perlu aku siapkan..rasa banyak sangat pulak aku nak buat..as a mother,worker,daughter,hambaNya dan for my club(samsmel6)...emmm lagi satu kerja tertangguh aku..emmm ingat sempat la aku nk daftarkan kelab minggu ni nampaknya tak sempat juga..semua dah ok cuma tinggal beberapa perkara yang perlu diedit dan dicantikkan sebelum aku daftarkan kelab..just one step tu make my dream cometrue...hopefully before majlis berbuka puasa nanti sempat la aku nak gi daftar...maksudnya semua ni kerja tertangguh yang perku disiapkan....emmm..harap2 dapat melaksanakannya dengan teratur dan lancar...malam kang nk pi umah along jap ade hal..actually hati tgh bengang ni tapi relax je la sbb aku tau sape diri aku..nak demand2 pun tak bleh kan..so pasrah je la....sabo le hati..yg penting hepi...jumaat ni ade projek kat sini sempena bulan posa ni...heheh..big projek...wait ya....

Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA