ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Ahad, Ogos 02, 2009

Konsert Antara Dunia...Marvelous....bombastic...meletup...


baru jer duduk...dapat barisan ke3 tuh...heheheh..

jupe lak junior aku dari kuis nih...

press conference after concert...

my faveret group....ade munif n isman jer...tak lengkap kan..ok la tuh...

raihan rabbani hijjaz shoutol harakah...

kumpulan nebrus..

Tuan Guru Nik Aziz memberikan ucapan....
Memang best konsert semalam...puas hati...lagi puas hati dan best dan tak disangka2 aku n ain dapat duduk kat seat VIP barisan ketiga...wahhh best giler...tiket dari En.mazlan teratak Hijjaz...Terima Kasih kepada En Mazlan hehehe...My dreams come true....pembukaan diserikan lagi dengan persembahan daripada persatuan tadika...banyak la tadika2 yang buat persembahan...memang so cute n sweet all that kids...lagi best adik yang bercerita sampai terbatuk2 bercerita...kemudian persembahan diteruskan dengan kumpulan khas didatangkan dari Mekah...Nebrus(betul ke ek..lebih kurang le)....mantop suara...tapi yang paling aku tak leh lupa disaat Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat(menteri besar kelantan)melangkah masuk sebagai tetamu VIP....bila dia melangkah masuk terasa bagaikan ada aura yang susah nak aku terangkan dan gambarkan...tapi dia memang seorang yang tenang..dengan ucapan yg diberikan beberapa rangkap pantun yang mencuit hati dan perasaan dan punya maksud mendalam...Tuan Guru juga sebagai perasmi majlis malam tuh....bila 3 kumpulan nasyid gergasi ni memulakan persembahan Raihan Rabbani dan Hijjaz lagi lah gamat dan meriahnya..seperti satu reunion dari Nada Murni yang dah lama dinantikan kemunculannya....diserikan lagi dengan kumpulan dari Indonesia Shoutul Harakah memberikan persembahan yang amat bertenaga sekali..walaupun pertama kali mendengar dan melihat persembahan mereka tapi aku suka dan tertarik...memberikan semangat juang dalam hidup anak muda seperti kami...lagu pembakar semangat....konsert diselangselikan dengan persembahan pantomin,sajak dan mcm2 la...pengisian yang penuh dengan mesej islam,perjuangan,keinsafan dan banyak lagi yang boleh kita dapat...aku memang puas hati lah konsert ni...dan yang best aku dapat bergambar dengan kumpulan nasyid yang aku minat sejak dulu lagi..disamping itu aku dapat kenalan baru...kira ok la kan.....heheheh...apapun terima kasih la kepada yang telah banyak tolong aku dalam merealisasikan impian aku...hehhheh...syukran ek...

Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA