ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Rabu, Ogos 19, 2009

ALHAMDULILLAH...CAPAI TARGET

Betullah kata seorang temanku bila kita membuat sesuatu pekerjaan dengan istiqomah insyaAllah...semua boleh tercapai....dan juga dengan niat yang betul...selain itu berjadual dan sistematik dan mengikut la segala perancangannya..dan buat pertama kalinya aku membuat seperti apa yang telah diajar dan alhamdulillah aku capai target sebelum ramadhan kariim kutempuhi..gembira dan seronok sangat sebab ini lah pertama kalinya aku capai target aku tidak seperti sebelum-sebelumnnya..terima ksaih kepada temanku yang memberi tunjuk ajar dan nasihat serta cara bagaimana aku boleh capai target tersebut...syukran jazilan kathiran....lagi beberapa hari je lagi kita akan menyambut ramadhan karim dan aku semakin merasakan kehangatan suasana ramdhan itu..berterawih,tadarrus,berbuka bersama,juadah yang pelbagai..emm seronok dan tak sabar....moga2 ramadhan kali ini lebih baik daripada tahun lepas..insyaAllah dan aku harap kita semua dapat tingkatkan ibadah dan amal dibulan mulia ini dan semoga Allah memberkati amalan kita semua..insyaAllah...

Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA