ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Ahad, Ogos 09, 2009

KENDURI...SELESAI SUDAH......


acara pembungkusan..time ni aku le amik tender..yg lain semua tengok jer..sabo je aku..

ajun.....amik sangat gambo ko ni...hahhahaah...cover cun beb....


makan time...nyum..nyum...

fifi de dolce n viva de aurora...hehehhe..

peace no war....

majlis ni abg aku sendiri yg lead...ada bacaan yasin sekali...

menu utama kami...satay..emmm..sedap..nyum nyum...
Semalam umah aku buat kenduri doa selamat dan sempena menyambut Ramadhan yang bakal menjelma tak lama lagi jer...kira kami ambil kesempatan ini untuk berkumpul bersama keluarga....semua ada cuma maklong dan keluarga je tak dapat hadir...rasa kurang pula bila mak long takde....bese kami akan buat makanan yang berat2 tapi kali ni agak sempoi sedikit just satay,mee hoon,sekaya durian dan roti jala..kira kenduri satay la juga malam tadi...tapi bagi aku apa yang seronok bila my famili wat kenduri camni kami akan berkumpul...because all my cousin.pakcik makcik n me very close..sometime we are like friends...hehhe...memang seronok bile berkumpul..gamat le gamaknya rumah aku ni..kekadang sampai dua tiga pagi tak tido lagi..petang tadi semua dah balik...sunyi dah umah aku ni....penat2 memang penat...berkemas pun tak habis lagi...bese la nama pun kenduri kan..time2 camni teringat kat insan2 yg pergi meninggalkan kami sekeluarga..AL_FATIHAH untuk semua keluarga kami yg telah kembali ke rahmatullah.....nextweek umah mak anjang pulak..berkampung la pulak kami disana ek..ok families we meet there next saturday ok...luv uols...muaahhh...


Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA