ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Isnin, Jun 22, 2009

KURSUS TEAM BUILDING

Jumaat lepas kul 3.30ptg aku bertolak dari UPM ke Melaka...aku ade kursus team building untuk staff dan pegawai pejabat Bendahari...lebih kurang 170 orang yang pergi..3 buah bas yang hantar kami pegi sana ke Hotel Century Mahkota...ade gak gi kenderaan sendiri..aku malas nak relax...duk sebelah jannah hah amik ko sepanjang perjalanan dok bercakap ngan aku...heheh...jenuh gak le melayang..tapi aku ok jer..sampai dalam kul 5.30

sempat berposing sementara menunggu pendaftaran dan nak ambil kunci bilik..aku,syidah,dani n jannah..

ni le penceramah kami Tuan Haji Azman b.Taher..memang best talk dia..tk boring langsung dan banyak yang bleh dipelajari dan diamalkan..yelah team buildingkan...meningkatkan semula produktiviti staff...ni le first time buat team building indoor je..but still fun,enjoy,interesting and more experience...

ni la kumpulan aku yg mmg sporting gila DA BEES...UP UP WE GO,UP UP WE FLYING HIGH BZZZZZZ...hehe..ni slogan nak sorakan kami..sampai serak2 le kami bersorak...

emm..khusyuknya wan,kak siti and kak zuraidah dari bintulu mendengar peneranga...fhm ke tuh...

ceweah hafis and muiz ye la korang tuh control macho ke dengar ceramah...menyelit je si ayukri tu...huhuhu


hasil kerja berkumpulan roket2 yang akan dijual...hheheh..ni bleh ke terbang roket tu kak limah oii...ade la dalam 9 buat roket terjual..emm tk untung pun..hehheh

Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA