ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Isnin, Jun 08, 2009

Hati Yang Luka


Akhirnya aku selesai membaca novel ni walaupun banyak yang menghalang aku tuk menghabiskan...veri touching this story and i like all the novel from Norhayati Berahim....ape yang aku suka tentng novel ni adalah watak WIDAD yang tabah,tenang dan sabar dalam menghadapi dugaan dan cabaran hidupnya dalam mempertahankan maruah ibu bapanya...dan dalam menghadap seorang lelaki yang penuh keegoaan dan hidup memandang darjat dan kdg2 dalam hidup ni apa yang tak sangka terjadi akan terjadi...mungkin dulu kita tak hengen tuk bercinta dengan orang tuh tapi tiba2 je itu la yang kita gilai...lagi satu penulis menyelitkan unsur agama dan nasihat2 serta kata2 yang aku kira bleh gak membuatkan otak aku berfikir dan adakalanya memberi jalan kepadaku..banyak yang aku pelajari dari watak bernama WIDAD ni...heheheh..apapun cerita ni memang best and this novel is the best seller from NB novels....
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA