ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Rabu, Mei 27, 2009

Terlepas dan Melepas.....

Bengang aku ari ni...tadi nak pi keje aku melihat sesuatu yang menarik dan tertarik...alahai dah le terlambat ari ni time2 cam ni plak benda ni ade then cam tau2 je br dpt gaji...emm tapi aku pelik juga tak pernah plak ade bende ni...dari mana plak datang lori ni..sape punya ek...aku ni mmg minat bila npk benda2 dari ROTAN ni tapi idok le sampai mencari ke dalam hutan...tapi nape lak die jual pepagi buta kat kawasan pasar ni...nape le tk jual pepetang buta ke..alahai terlepas aku dan melepas aku...banyak pula tuh satu lori di bawanya...dari mana yekk..tak sempat pula aku nak menemuramah si penjual almaklumla dah terlambat bangat ni...ni kalau mak aku tengok ni mau diborong nya..mesti harga die ok dan berbaloi..sampai ke ofis ni aku terbayang2 lagi...sedey tul aku...hish frust aku..harap2 lain kali lori ni datang lagi...
emhh banyak benda yang aku terlepas secara sengaja ataupun tidak sengaja...dan kadang2sengaja aku melepaskan demi sebuah kebaikkan...dulu ada peluang pergi belajar ke oversea tapi aku lepaskan alasan taknak tinggalkan makabah...dulu ada peluang untuk kerja lama di kementerian kesihatan aku lepaskan tapi tanpa kerelaan disebabkan manusia2 disekeliling yang memeningkan otak dan jiwa aku...dulu ada peluang bertemu dengan insan2 yang baik aku lepaskan tanpa alasan...dulu ada peluang jadi anak bongsu melepas juga coz tiba2 je adik aku lahir..heheh...banyak la benda2 dan perkara aku lepaskan...dan kadang2 aku lepaskan demi sebuah pengorbanan dan ingin melihat insan2 disisi aku bahagia dan gembira...dan perkara yang paling besar aku lepaskan dalam hidup ialah....melepaskan diri aku dari sebuah kekusutan demi mencari ketenangan dan kebahagian..dan aku berharap aku akan temuinya satu hari nanti...cuma aku sentiasa berharap agar aku tidak terlepas dari perhatian dan kasih sayang Allah untuk aku....dan yang pasti semalam aku tak terlepas rancangan kegemaran aku..hehheh...don't miss it but i miss u:)....

Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA