ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Rabu, Mei 16, 2012

SELAMAT HARI GURU....



Hari ini adalah hari yg amat istimewa untuk guru2 seluruhnya...Selamat Hari Guru untuk semua para pendidik,ustaz ustazah,para pemeberi ilmu,mak ayah kita pun guru juga kan...dan yg apaling mulia dan guru yg paling terbaik sekali ialah Rasulullah SAW..selawat dan salam ke atas baginda dan para sahabat...semoga apa yg ditinggalkan iaitu Alquran dan Sunnah menjadi amalan dan panduan dalam kehidupan kita seharian InsyaAllah...

Sempena hari guru ni so ade request from my kids Faqiih dan Maisarah untuk buat gift coklat untuk Cikgu2 dorang..so mlm tadi bersengkang mata sikit la untuk memenuhi permintaan anak2 ku tersayang..pagi2 je bangun mata pun tk terbuka lagi dah tanya.."ummi dah siap ke coklat hari guru tu"...huhuhuu..mestilah dah siap kan...Maisarah penuh bersemangat hari ni pergi sekolahnya...sempat le aku ajar.."nanti bagi cikgu cakap kat cikgu...Selamat Hari Guru..Terima Kasih Cikgu.."...seperti mana aku menghormati dan mengasihi semua guru2 dan para pendidikku..begitulah aku mahu anak2 aku lakukan...so ini lah hasilnya yang menyebabkan aku mengantuk di ofis hari ini..tapi hati ku puas dan seronok melihat anak2 tersenyum riang apabila permintaan dipenuhi..(^__^)




ok..the gift chocolate is already done..(^__^)

Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA