ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Khamis, Mei 10, 2012

Tentang Rasa....


What I'm feel today????wah so touching plak dengar lagu ni pepagi time tgh drive to ofis...tp kenapa plak nk touching2 ni....something happen ke..huhuhu....just to share la kan the lyric..From Astrid..tajuknya TENTANG RASA...macam2 rasa skrg ni..pahit manis masam payau masin...apapun rasa kena telan..lepas telan rasa tuh akan hilang..cuba plak rasa yg lain yg bleh mengubah feel aku tuk masa2 yg akan datang...huhuhu...still stand bell..stand n fight..wah kata2 semangat tuk diri sendiri...huhuhu...


Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkan ku lepas penatku
Untuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya



Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa



Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya



Dalam setiap pengorbanan perlukah ada sesuatu balasan yang diharapkan...Apapun setiap pergantunganku hanya kepada Allah swt..walau semua orang pergi meninggalkanku tapi aku yakin Allah akan tetap bersama ku...TERIMA KASIH YA ALLAH!!!!


Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA