ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Jumaat, Disember 10, 2010

Kerja Oh Kerja!!!!!

Cuti dibekukan..ini arahan!!!!!Wah tension aku....cuti2 sekolah ni la nak meronggeng dengan famili..cuti semua kena batal..task force dah diberi..ni semua gara-gara penutupan akaun untuk tahun 2010 dan audit hujung tahun...semua kena siap before 10 januari..sebab nak hantar report..semua dah diberi peringatan jangan ada kesilapan..haish seraiu lak aku...Dan bahagian kami mmg havoz..the last product..semua nk kena tengok dengan teliti...Sometime I'm going crazy with the all numbers...muntah hijau dibuatnya..tapi boss selalu pesan..kerja tu amanah dan tanggungjawab..fokus semasa buat kerja..kalau kerja siap nak cuti bila-bila pun boleh...huhuhuhu...masalahnya aku nak cuti Disember ni..uwaaaa...tk dapat cuti..sentap aku...sobsobsob...nak buat macam mana dah itu bidang kerja dipilih...nak taknak tanggungjawab kena selesaikan...nak menjawab sok masa 'di sana'...tak terjawab nanti...adakala kerja2 yang aku buat memberikan satu cabaran dan keseronokan...adakalanya bisa membuatkan aku naik gile bila berhadapan dengan nombor-nombor ni...time tu la aku jadi blur dan termenung sekejap...huhu..abnormal for a while...tapi sekejap je la...lepas tu normal semula...Semoga tanggungjawab yang diberikan dapat dilaksanakan dengan baik...nampak gayanya sampai ketua le aku disini...hehehheh...syukur2 masih diberikan kerja yang baik..dari mereka yang susah nk dapat kerja..persaingan yang banyak...org kata untung sape dapat keje gomen ni...bagi aku sama sahaja..janji kerja yang dilakukan dapat dilaksanakan dan sumber pendapatan yang halal...gomen ke swasta ke all the same...kadang jeles tengok member baik aku yang keje sendiri ni...bleh set masa sendiri...freelance...tapi setiap pekerjaan masih ada cabaran bukan???so just face it and be patient...cuma kadangkala tak tahan nak berhadapan dengan kerenah2 manusia di tempat kerja ni...sabar je la sabariah..huuhuhuhu...aku akan selesaikan kerja aku dan pastikan aku akan bercuti sebelum berakhirnya musim cuti sekolah ni..aku pun nak release juga...asyik kerja je...tepu otak aku...my life>>>rumah>>>ofis>>>kerja>>>enjoyy!!!!!(^___^)V

Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA