ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Ahad, Oktober 23, 2011

Hati Yang Luka....



disebabkan aku tk sempat nk mengusha2 novel baru kat kedai buku so aku belek2 kat almari buku aku novel2 yg pernah aku beli...finally jupe my feveret novel by NORHAYATI BERAHIM...kira dh 2 kali aku baca novel ni...HATI YANG LUKA....tk tido aku nk menghabiskan novel ni sbb aku dh lupa jalan ceritanya...huhuhuh...tp selalunya novel2 NORHAYATI BERAHIM jarang mengecewakan aku..plot cerita mmg menarik.novel ni pasal keegoaan seorang lelaki yg susah tuk mengaku sayang dan cinta pada seorang wanita yg sudah menjadi isterinya akibat dari perbezaan taraf..ade lagi manusia mcm tuh aku rasa..melambak..bila isteri die dh lari baru le nak meroyan...angau tk sudah...mestilah ending story kan...tuh yg best tuh..ngeeee(jgn terjadi mcm tuh kat aku,,.....hahahhaha)apapun i love this novel...(^__^)V
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA