ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Rabu, Oktober 19, 2011

Sahabat Selamanya



Alway be my side....ulik n eta(^__^)

Hari aku tetiba rasa touching pulak...buka fb my dearest n bestfrens forever post something words yang membuatkan aku touching...sebak..sangat2 sebak...Kata ni daripada sahabat baik aku dunia akhirat...Elly Maswarni...she is very nice person...always be with me...
"Dear my bell Sue Bellviva,hope terus tabah mengharungi liku2 kehidupan yg penuh dgn ujian. Pls be more strong for yr along & adik.apa saja jalan yg kau pilih aku dan Eita Sidek ttp sokong. Ingat ini semua adalah prjalanan yg telah ditetapkan oleh yg Maha Esa dan Dia juga amat Maha Penyayang... be smile not only yr face but yr heart tooo.... :-)"
habis je aku baca ayat ni....huhuhuu...i'm crying...sayangnya aku pada mereka...Elly Maswarni dan Rozita Sidek....sejak zaman kat KISDAR since semester pertama tahun 1998 sehingga habis belajar tahun 2001 dan sehinggalah ke saat ini kami masih bersama...Tanpa ade keraguan..tanpa ade perselisihan..Persahabatan yang kami jalin kerana Allah swt tetap utuh hingga kini..walaupun tidak selalu dapat berjumpa kerana tanggungjawab yang ada tapi aku tahu...di hati kami bertiga sentiasa bersama...Sejak dari dulu kami akan saling bantu membantu..tolong menolong..susah senang bersama..indahnya persahabatan bersama kalian berdua..Ku berdoa Semoga persahabatan ini akan kekal dunia akhirat..Thank You for both of you that always support me...this words for my beloved friends Elly and Eita.."Tq my dearest frens...aku tau korang akan selalu bersama dengan aku dulu kini dan selamanya...korang la sahabat aku dunia akhirat,,kekuatan tuk meneruskan kehidupan dan sokongan korang sentiasa aku perlukan..dan korang pun sama...tabah sabar dalam mengahadapi apa sahaja..aku tau sahabat aku Ellymaswarni Mohamed Jais dan Eita Sidek adalah wanita yang kuat...aku sayang korang berdua...i'm smile because both of you will smile for me also...muaaahhh..(^___^)"
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA