ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Ahad, Oktober 02, 2011

Dedikasi buat yang diingati


Bait2 lagu by aizat amdan ni kalau aku dengar mau bergenang air mata aku..lagu ni aku dedikasikan buat sahabat yg sgt disayangi..persahabatan yang terjalin atas dasar kepercayaan dan tanpa ada rasa sangsi..walaupun keadaan,situasi dah berubah mengikut arus zaman tapi ingatan terhadap seorang sahabat takkan pernah aku lupakan...aku tau sahabat itu takkan tahu luahan hati ku ini...jauh dimata dekat dihati...hanya doaku yang dapat kuiringkan buat dirinya..terlalu banyak yang ingin diluahkan tapi biarlah hanya disimpa dilubuk hati yang paling dalam..erkkk..touching plak aku dikedinginan malam ni...huhuhuhu..luahan hati seorang sahabat kepada sahabat nya...everything you are is everything to me...Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan..Persahabatan yang sejati akan membawa kepada kerinduan yang abadi...

dedicated to my bestfriend, I never wanted to hurt you, really miss u so much, thank you for everything..I've never had someone that knows me like you do..I've never had someone as good for as you..No one like You..dear friend>>>because i like the view when there..was me and you....

SAHABAT BY AIZAT

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah



Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA