ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Ahad, November 01, 2009

NOVEL LAGI>>>>huhu



semalam aku pi alamda with my kezen...saja je nk release..mulanya nk pi tengok Permata Hijrah nya booth..tp ramainya orang...nk cari parking pun susah....last2 we all decide tengok wayang le..'PAPADOM'....heheh..mmg seronok cite ni..sakit mulut aku dok ketawa jerk...satu ungkapan dalam citer ni..."jangan terlalu emosi dengan tanah"...wakakkaak..pecah perut aku..watak semuanya selamba....ok la untuk hiburan keluarga...gaamaknya aku dan keze kekadang cannot control our laughing..adesss..ni kalo kat umah nu mau tk hengat dunia gelak ni nasib baik kat tempat awam...huhuhu...sementara menunggu time menonton seperti bese tempat yg tak pernah aku lupa untuk singgah di Alamanda 'kedai buku MPH'...kdg2 aku tk beli pun bukunya sekadar membelek..kalo tk cukup budget bulan depan leh beli..aku tanya stok buku yg aku cari minggu lepas..stok dh ada..wah seronok aku...tapi aku tertarik nga satu buku ni..hahaha..alamak sekuel le dari ombak rindu dan cinta..tiada akhirnya..adess berbelah bagi lak...aku mesti tahu kesudahan cite antara izzah dan hariz ni....nampaknya penyakit aku dh dtg semula..pemyakit gilerr novel...harus mak aku bising kalo die tahu nih..sebab aku kalo dh mengadap novel aku akan tenggelam dgn dunia aku..selagi tak habis aku tak puas hati..mahu tahu kesudahannya...ermm..kahirnya dengan hati yang berbelah bahagi aku beli novel rindu cintaku dan dalam masa satu hari aku habis membacanya...walaupun banyak gangguan aku tetap nk habiskan novel ni..heheheh..apapun ini le salahsatu terapi untuk aku...aku hepi sudah...heheh...
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA