ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Isnin, November 16, 2009

Buku Ilmiah......berbaloi2...




Buku ni dah lama aku admire nak beli sejak aku berkawan dengan penulisnya di FaceBook dan aku mengikuti cerita2 ilmiahnya di blognya iaitu kak Suzana Ghazali yg tak pernah lokek denga ilmu yang sentiasa ingin dikongsikan bersama2 rakan2nya....itulah namanya pencinta ilmu..ade ilmu disebar dan dikongsikan bersama...buku ni aku amat puashati dan aku rasa amat berbaloi membelinya....bahasa dan penerangan yg amat mudah tuk difahami..contoh2 yg diberikan mmg bertepatan dengan isu terkini....aku rasa selesa membacanya....dan aku sedar akan hak dan fungsi sebagai seorang wanita disisi agama,keluarga dan kehidupan....insyaAllah.


Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA