ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Ahad, Disember 06, 2009

ANDAI ITU TAKDIRNYA....



akhirnya.....inilah yg novel yg asyik sold out je bila aku nk beli...kali ni dapat je novel ni aku terus beli.grab terus.....mmg touching this novel lor...patut la ramai kata yg best....memang tk dinafikan...love it this novel....liku2 perjalanan seorang wanita bernama aleya...tp bab yg paling aku menyampah harus ke seorang manusia yg sama merah darahnya masih memandang kepada taraf,pangkat dan kekayaan..cukup benci tul aku..tapi tk dinafikan masih ade lagi manusia2 seperti itu dimuka bumi ini...tp berkat kesabaran segala penghinaan,kesusahan kesedihan dan segalanya dapat dihadapi kerana redha Andai Itu TakdurNYA....emmm....apapun aku enjoy this novel...very da best...yg pasti rak buku aku bertambah dgn bermacam2 genre buku....:)
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA