ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Isnin, November 09, 2009

Projek terbaru sebelum akhir tahun



ni le projek terbaru...ni semua samsmel terlibat..tak sabar rasanya...heh..kdg ade faedahnya juga bila kite ber facebook ni...jupe semula kengkawan lama..super senior yang tak pernah jupe pun jupe...so akhirnya kak hasmera decide tuk wat reunion..aku ok je...seronok je nak together ghater ni... i like..berdebar2 rasanya dan sekali lagi aku dipertanggungjawabkan untuk memujuk batch aku ni..adoyai agak liat sikit..mcm2 alasan..segen megan la..malu palu le..adoyai..yang aku pelik nape aku tk segan..hahah..takkan disebabkan aku ni tak malu..haish aku ni pemalu ape..kikiki..cuma bila bab reunion ke gathering ke aku mmg bersemangat..bukan apa..banyak faedahnya...ukhuwah bercantum semula..bertukar pendapat..hah yg paling best transformasi dari kawan2...tu yg best..apapun aku harap gathering kali ni success....leh way acara tahunan kan...success to our team...
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA