ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Isnin, Oktober 12, 2009

MAJLIS HARI RAYA EIDULFITRI

Alhamdulilllah..majlis open house dirumahku semalam berjalan dengar lancar...seronok sangat dapat berkumpul dan berjumpa dengan kengkawan lama....ade kawan dari sekolah rendah..dari sekolah SMA ALKHAIRIAH...dr klik CGMTS...dan yg penting dari my reunion club..walaupun tak semua yang hadir tapi tetap meriah...pada mulanya aku nk buat jamuan untuk kelab alumni ku...ermmm..tapi macam ramai jer yg tak dapat hadir so nak memeriahkan suasana aku jemput juga kawan yang lain termasuk la member2 opis aku..lagipun ramai pula yg bertanya bila la aku nk buat open house so aku buat sekali....tk la buat banyak kali keje...apa yg penting aku dapat berjumpa dengan member2 yg memang dah lama tak jupa dan kehadiran seorang teman yang amat beerti dalam hidup aku....terima kasih kerana sudi dtg....teruja sgt die dtg dan dialah antara yang terawal yang datang....ermmm...lewat malam baru habis....memang le penat....tapi penat2 pun susahnya nk lelapkan mata..adoyai...ape lak yang aku fikirkan ni....terima kasih dengan pak cik makcik sepupu sepapat yang datang untuk membantu masa majlis ni....semoga selepas ini ade sesuatu yang lebih baik akan hadir...insyaAllah...


Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA