ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Khamis, September 17, 2009

Persiapan.....Syawal...

Hari ni aku dah start cuti..agak lama aku amik cuti ni...28 baru masuk keje smula..kata orang aku raya sakan tahun ni..yela baru tahun ni nak raya sakan...hehe..lagi le tahun ni semuanya balik ke ruamah aku...ibara mereka ni balik kamapung le kan...huhu..meriah memang meriah..dah lama tak semeriah ini...lagi2 bila amsing dah berkahwin dan beranak pinak...bila balik kampung sini ade lak yang balik kampung mertua so susah le berkumpul but this year we are together...memang penuh le my house this year...tak sabar sebenarnya..nak berkumpul dengan my siblings,cousins,pakcik makcik.....cuma bila time2 berkumpul camni aku teringat pada arwah nenek aku dan mak ngah aku...:(....pasti akan ada rasa kekosongan dihati...alfatihah.....dan yang pasti duit raya tuk anak2 bauah aku dah tersedia..insyaAllah....so dengan cuti awal yang aku ambil ni aku nak setelkan beberapa kejeku...besenya tiap2 tahun my famili tk pernah miss dari wat kek mangkuk ni..ni resepi turun temurun dari mak aku...mak aku dah tk larat dah nak buat kuih2 ni so kami le anak2nya takeover...tapi bab menghias dan mencantikkan rumah bagi le kat mak aku..ni tengah sibuk menegcat luar rumah...apapun keadaannya hari raya tahun ni aku seperti biasa..cuma dengan keseronokan anak2 aku yang membuatkan aku berasa seronok le juga...akhirnya...sempena syawal yg bakal menjelma ni aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDLFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN...semoga bergembira dilebaran nanti..insyaAllah...
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA