ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Ahad, Jun 19, 2011

Berjumpa dengan my beloved ALFARABI BAND


with ALFARABI BAND,,awesome,,,,

Persembahan akustik daripada ALFARABI BAND...

With kak rina yg cumell..:)

Teruja dan seronok!!!Itu yang boleh aku ungkapkan perasaan dihati bila terbaca status dari Nas ALFARABIBAND(AFB)pagi Jumaat...AFB akan mengadakan persembahan di Up Town Jalan Reko pada pukul 10 malam selama sejam lebih..mau tak teruja bila aku baca status tu sebabnya dah lama nak berjumpa tapi selalu sahaja ada halangan..dan untuk sekian kalinya akan aku akan pastikan kali ini aku akan berjumpa dengan AFB...sebab dah dekat sangat dengan tempat aku..amat rugi aku tk dtg..dan akhirnya...hajatku kesampaian untuk berjumpa band tersayang yang selama ini kami hanya berhubung melalui Facebook sahaja..Melihatkan mereka aku tersenyum bangga..Lagu2 baru juga ada diperdengarkan kira aku amat bertuah la kan sbb aku antara peminat dan pengikut AFB yg terawal dengar lagu2 baru mereka dan InsyaAllah pada bukan Julai ni album baru AFB akan keluar dan akan aku pastikan album itu menjadi milikku..Lagu2 berunsur dakwah amat menusuk ke kalbu dan jiwa siapa sahaja yang mendengarnya..mungkin ramai yang tidak mengenali mereka dan diharapkan selepas ini AFB akan lebih dikenali dan dapatlah menyampaikan mesej2 dakwah mereka kepada semua..dan usaha moderator uptown Bangi untuk menjadikan Up Town Jalan Reko Bangi sebagai ISLAMIC TOUCH amatlah baik..semoga matlamat itu tercapai..selain daripada mereka yang datang untuk membeli belah dapatlah juga menerima ilmu dan hiburan yg Islamik...semoga usaha ini akan berjaya dan berterusan dan mendapat sambutan yang amat menggalakkan..Dan untuk AFB walaupun banyak dugaan yang akan ditempuhi kudoakan semoga kalian tabah dan aku sentiasa berada bersama kalian...

"pejuang jangan sesekali berundur dari medan perjuanganmu... jangan sesekali menoleh ke belakang... jangan dibiarkan puji dan keji mempengaruhi keyakinan perjuanganmu...teruskan berjuang!!!"

"inilah bekalan semangat dan keyakinan untuk perjuanganmu... kukuhkan dan teguhkan hatimu para pejuangku... oh pejuangku mara kehadapan jangan tunggu-tunggu allah membantu!!!"

"inilah lumrah hidup seorang yang telah meletakkan diri dan hidupnya sebagai pejuang... penguat jiwa seorang pejuang... berjuang mesti berkorban dan pasti terkorban ...sudah sunnah orang berjuang!!!"

SEMOGA ALLAH MEMBANTU!!!!


Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA