ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Jumaat, Ogos 12, 2011

Ramadhan Terakhir The Series



Sempena bulan Ramadhan ni TV3 menyajikan slot Samarinda dengan drama bersiri Ramadhan Terakhir..Cerita yaang agak menarik dan penuh mesej...nk cerita pepanjang pun aku tk tahu apa lagi kesudahannya so saksikanlah drama ni setiap selasa-khamis pukul 10.30 mlm..apa yg aku suka sangat sebenarnya lagu OST dalam cerita ni..mmg best dan menusuk jiwa..cuma yng menjadi tanda tanya sapekah yg menyanyi..Nama group pun pelik..POMPA BENSIN..apakah maksudnya...tk kisah lah..lagu ni pun belum keluar the full version...layan jela...janji aku suka..heheheh..(^___^)


Lagu Jangan Panggil Namaku by POMPA BENSIN

Walau aku tidak bersamamuLirik
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku

Kerana
Aku mengingati mu
Kerana Aku mencintaimu

Andai aku
Bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur

Kerana
Aku merindui mu
Kerana aku sentiasa
Menyintaimu oh sepenuh hati

Walau kamu
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku terus kau lupakan

Kerana aku
Sentiasa mengingatimu
Kerana aku
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati

Andai aku bisa memelukmu
Pasrah aku tabah diujimu
Andai aku bisa dicintai
Dengan rela menyerahkan hati

Kerana.
Aku merindui mu
Kerana aku sentiasa menyintaim
Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA