ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Rabu, Ogos 26, 2009

Penantian....

Kata orang penantian satu penyiksaan...emmm...betul la tu kot.....sekarang dah 5 Ramadhan..alhamdulillah .....aku sebenarnya tengah susah hati..bukanla susah hati apapun...ye lah perancangan majlis berbuka puasa untuk kelab alumni samsmel6 ni lg 2 minggu jer..harap2 semua berjalan dengan lancar...perasaan ni sama macam aku nk buat majlis gathering bulan lima lepas..selagi tk selesai selagi tuh aku risau....yela bila sebagai ahlijawatankuasa dan dibantu dengan rakan2 yang lain semestinya aku mahukan yang terbaik untuk apa yang aku lakukan...walaupaun majlis kami ni tk le dibuat ditempat yang grand kat hotel ke ape ke..tapi yang penting bagi aku kami dapat berkumpul dalam satu jemaah...ukhuwah terus dijalankan..matlamat dan objektif kelab dapat dicapai....selagi tak selesai berdebar2 jerk aku ni...adesss....emmm....apapun aku nk ucapkan terima kasih kepada ahlijawatankuasa yang banyak membantu aku...kawan2 aku ni memang best senang bekerjasama dengan mereka..kadang2 terharu juga..yela ingat dulu lepas sekolah aku tk lagi bertemu dengan kawan2 aku ni...tapi sekarang berjumpa semula...aku rasa mseronok sangat....tu sebab aku mahukan kelab ini bergerak walaupun satu hari nanti aku tkde..walau siapapun yang akan menerajuinya..aku harap kelab ini akan terus bergerak dan berkembang dengan lebih baik lagi....lebih baik dari sekarang...insyaAllah...


Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA